Elvitte a víz

 2010.01.31. 10:50

Történnek dolgok, amikre az ember kevésbé számít bizonyos időkben. Vagyok ezzel én is így néha, érik az embert meglepetések, néha pozitív kifejlettel, néha pedig nem.

Félsikeres gyógyulásom közepette összefutottam régi cimborámmal, a vizessel. Egyik este épp főzőcskéztem, mikor felcsörgött telefonon. Kérdezte jöhet e, én meg mit mondhattam volna. Az ilyen dolgot sosem szerettem, mert tényleg, mit mondhatna az ember… gyere! Gondoltam majd felcsenget, de pikk-pakk ott állt az ajtóban. Én nem tudom hogy jutott be, de talán jobb is ha nem tudom.

Gyorsan rendeztük a számlát, őt meg telefonon keresték közben. Nekiállt beszélgetni, az én kajám meg lassan szénné kezdett égni. Lerendeztük az anyagiakat, és rohantam a konyhába, pedig szívesen beszélgettem volna még vele. De a vacsora volt a tét, nem hagyhattam magam! Szerencsére minden ehető maradt, de azt hiszem a vendégfogadás idejét át kellene szerveznem a főzőcske utánra ezentúl.

Azért azt még elmondom, hogy egy kisebb, harmadik világ béli ország éves költségvetését kellett kifizetnem. Ha tényleg létezik a reinkarnáció én a következő életemben vizes akarok lenni. Nem egy nagy karrier, de tuti befutó! Ennyi pénzt egy fél nap munkáért… hát egy luxus prosti all inclusive olcsóbb egy hétre mint ez! Ha belegondolok csak csöveket illeszt össze, meg csapokat teker fel. Nem egy atomfizikus. A legtöbb ember képes lenne utána csinálni, minimális gyakorlással. Ja és a poén a végére… wait for it … … … mindezt SZÁMLA NÉLKÜL 100% ADÓMENTESEN, MINTHA ITT SEM LETT VOLNA!!!

Legalább lezártam, és nem sajnálom tőle, mert rendes arc volt, meg jól dolgoztak. De a reinkarnációs témát azért megjegyeztem, hátha!

A bútorosokkal is beszéltem. Minden sínen van, legalább ez is egy rendes cég! Hétfőn reggel hozzák a cuccot, szóval finishben vagyunk. Szóltam is Snoopynak, hogy tolja ide a képét és szórjuk fel az emeletre. Úgyis annyira ajánlgatta magát a hétvégén. Kapóra jött most, mert a szállítást csak így tudtam megoldani, az ősöknek meg csak a hétvége jó. Szóval holnap hajnalban meeting.

Gondoltam ha már ilyen jól megy nekem ez a dolog, felhívom a hűtősöket is. Persze megint ment a púder, de legutoljára azt mondta a gyerek, hogy jövő hét, én meg mondtam neki, hogy hétfő. Ha bejönne, hogy az is itt lenne hétfőn mikor van egy kis help, csúcs lenne! De nem merek én már hinni ezeknek. Simán kóklernek hallatszik a csávó a telefonból. Többet tutira nem rendelek onnan semmit. Ez valami szürkeimportos, pult alóli, leesett a kamionról társaság.

Snoopynak nem hagytam esélyt, hogy nemet mondjon! De nem akarok olyan leni aki csak kihasználja az alkalmat, szóval mondtam neki, hogy a reggeli kávét, kaját én állom, meg meghívom ebédelni meló után, ha végeztünk. Tegnap elmentem vásárolni is itthonra és ez is egy szép élmény a következő bejegyzésben.

 

Címkék: vásárlás búcsú emberek pénz hűtő barkács lakás szerelés vizes meglepetés hívás logisztika képzettség

A bejegyzés trackback címe:

https://cimeazvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr811716476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása