On Tour

 2010.01.24. 20:49

Péntek este megint belecsaptunk a lecsóba. Illetve csak én megint, igazából csak a partnerek változtak, de jó kocsmatúrát tudhatok magam mögött ismét!

Jó volt hazaérni újra. Idén még nem is voltam otthon. Nettit a kapuban állva tettem le, nagyon jó érzés volt vele eltölteni az utat. Aztán meg otthon várt a család. Ettem egy kicsit meg beszélgettünk, aztán indultam Snoopyékhoz, mert kilencre beszéltük meg a kezdést.

A cukrászdában indítottunk egy HP-vel, meg egy sörrel. Valami meccs ment a TV-ben, engem nem nagyon érdekelt. Pepsinek meséltem közben a lakásról meg az itteni dolgokról. Egész jól elbeszélgettünk. Mindig kedveltem, nagyon aranyos lány, tökéletes választás volt Snoopy részéről, bár tudom, ehhez nem csak ő kellett.

A kör után benéztünk egy másik kocsmába. Aznap éjjel épp szalagavató volt az egyik középiskolában, így tömve volt a hely. Általában a fiatalok favorizálják esti lazulásra, mi inkább csak vacsorázni járunk oda, meg én búcsú bulikat tartani. Amúgy kulturált hely, pont megfelelő. Hangulatos és tágas, jól berendezve. Itt az első kör nem sikerült, mert oda sem fértünk a pulthoz. Vacsorázni akartunk, illetve inkább csak Pepsi, mert mi már ettünk.

A siker elmaradása okán elvittük egy Gyros bárba. Itt is csúszott egy kör a flamó mellé. Nem volt a legjobb amit ettem, de épp megfelelt. A másik teremben meg sztriptíz bár van, oda akart mindenképp bemenni ez a leány. Végül azért sikerült lebeszélni róla, és meggyőzni arról, hogy inkább majd ő táncoljon otthon Snoopynak.

Visszamentünk az előző helyre, hátha oszlik kicsit a tömeg. Bejött, mert sikerült szerezni egy asztalt. Ittunk még tovább. Közben csúszott egy Bacardi is meg Becherovka (így írják? én csak iszom, nem olvasom!) Pepsit végül hazakísértük, mert már fáradt volt, és készül az utolsó vizsgájára a félévben. Elbúcsúztak a szerelmesek, és ketten folytattuk utunkat Snoopyval.

Be is verődtünk a tekézőbe, ahol az öccse meg a faterja csocsóztak, nem épp józanul. Ittunk még egy kört, aztán átcsaltuk őket a tömött helyre, hogy játszunk még pár meccset, mert ez az egység már zár. Nem kellett sokat győzködni őket. Aznap éjjel így harmadszorra is ott kötöttünk ki.

Kértünk még egy kört, aztán játszottunk. Kicsit már rozsdásak vagyunk Snoopyval, a másik kettő meg kicsit már illuminált volt. Egálra kihoztuk a végét többnyire. Barátságos mérkőzések voltak. Hajnali háromkor még le akartunk menni a helyi rocker kocsmába, de az meg már zárva volt. Így szomorúan konstatálva a helyzetet, haza indultunk.

Jó volt újra találkozni a kis csapattal, mosat hogy elköltöztem nagyon keveset látjuk egymást. Pedig együtt járunk már évek óta partizni meg nyaralni. A legjobb barátaim, ami pedig nagyon ritka, főképp az én számból. Ami nekem meglepő, hogy egyáltalán nem voltam már álmos és fáradt az előző meg az aznapi kóma ellenére sem. Többet kellene innom! :)

Láttam hogy többen írtak megint a WIW-en, de nem volt túl sok kedvem már részegen írogatni hajnali háromkor két bulis nap után. Bocs gyerekek, de pótolom a héten, nem utállak benneteket, csak nagyon nagy a pörgés.

 

Címkék: hétvége család sör gyros alkohol buli pálinka kocsma cukrászda csocsó tour snoopy flamó

A bejegyzés trackback címe:

https://cimeazvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr431699020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása