Support karácsony

 2009.12.22. 17:55

Nyomott napom volt, nem is maradok sokáig, inkább programot szerveztem estére. Kis futkosással telt a nap, de végül is sínen vannak a dolgok. Az új infóst megbíztam a vonalkódos szerv ügyintézésével, elég jól vette az akadályt. Azért még nem tökéletes, de fejlődőképes. Végre volt kis időm beszélni Bütyökkel is. Jó hogy egy helyen dolgozunk, aztán vannak napok, mikor egy szót sem tudunk váltani. Mocskos kapitalista rohanó világ, velem együtt!

Jött a Ricsi is a másik cégtől. Hozott nekünk a karácsonyi repi-keretből. Aranyos kölök, nekem meg égett a pofám, hogy egy lapot sem küldtünk nekik. Nem bánom, még pár nap és úgyis itthagyom őket. Küldhettem volna, de annyira nem feszegették a dolgot, én meg nem erőlködtem. Ennyi azért maguktól is lehetne bennük, de úgy látják, hogy azt kell üdvözölni karácsonykor, akitől lóvét hajtanak be, vagyis vásárolnak, nem pedig azokat akik supportolják a cégüket. Gratulálok srácok, szép volt! Azért majd jövőre jusson eszetekbe ez, mikor az éves rendszeres ártárgyalásra mentek kuncsorogni.

Amúgy Ricsikénél most született a kis trónörökös. A kismamát nem ismerem, de a srácból kiindulva biztosan jól választott, az egyik legjobb partnerünk volt, és tényleg lelkiismeretes, meg segítőkész. Mindenkinek ilyen képviselőt kellene alkalmazni. Folyton a megoldást keresi, nem csak kifogásokat, hogy miért nem. Velük úgy éreztem, hogy tényleg én vagyok a fontos, még ha persze kereskedelem meg pénz van a háttérben, akkor is. Azért nem mindegy, hogy próbálnak eladni valamit. Ez a srác jó, és olyan szerénységgel konstatálja mindezt, mintha nem is tudná, hogy frankón végzi a munkát.

Különben meg nem volt semmi extra. Találkoztam a régi üv-vel. Azt nem mondom, hogy örültünk egymásnak, de nem is kell. Ő mondta mi legyen, én meg elintéztem. Ennyi a normál munka. Se több, se kevesebb. Azt azért a mérleg jobb oldalára teszem, hogy megköszöntött a névnapomon, habár csak e-mailben, de az öreg rókák szerint ezzel bőven kiemelkedtem a szürke tömegből számára. Rá két hónapra meg elment másik céghez, persze azóta is nálunk mossa a frissen újított Volvót és ugye a tankolást, parkolást, mobilt is mi álljuk. A sok rossz között előnyére legyen mondva, sokan utálták, de jól ment a cég amíg itt volt, és ezt senki sem firtatja azóta sem.

Jobbára ennyit tudok hozzátenni a mához, az utolsó órákban meg már csak beszélgettem mindenkivel, annyira sok munka volt. Én erőltetem a dolgot ezzel az új figurával, de egyre inkább érzem, hogy égek, mert nem tudok neki mit mondani. Kicsit cinkesnek érzem én is, hogy fél-egy órákat csak elbeszélgetek valahol közben meg nincs semmi. Pusztulat ez a hely, de szeretem ezt a kis társaságot, még ha jól titkolom is!

Helló, jó reggelt... B & B, hogy a tegnapi elmaradás is meglegyen:


 

Címkék: it munka hétvége karácsony support eszti magenta ricsi vezető bütyök

A bejegyzés trackback címe:

https://cimeazvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr391616314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása