A muzsika hangja

 2009.12.27. 14:47

Jaj, jut eszembe; legyen itt egy kis ingyen reklám!

Mint észrevettétek, újítottam egy zenedobozt a blogra, hogy kellemesebb környezetben olvasgathassatok sok marhaságot, amit összehordok.

Amúgy, azért volt az egész, mert behányt az Inda CSS-e az ünnepekben, mai napig nem tudom mi történt, pedig a kód jó volt. Ezért újra generáltam a blog külsejét, de  a tovább> gombot még azóta sem jöttem rá, hol kell színezni, meg nagyítani. Csudába!

 

Így hát nem bírtam már ki a karácsonyi semmittevést, ezért összeklikkeltem nektek egy listát. Nem kell fikázni, ha nem tetszik, nyugodtan válthatsz tracket, vagy le is állíthatod. Akinek meg tetszik, annak jó megkésett karácsonyi ajándéknak. Szívesen gyerekek, köszi a tapsot, a virágokat meg a lányokat pedig az öltözőbe kérem! A csupa szívjóságból kitett bejegyzés végett pedig a támogatást a mixpod-tól a megbeszélt számlaszámra...köszi! :)

Ne vegyétek ám komolyan, csak hülyülök, szívesen mindenkinek!

 

Az elérés www.mixpod.com javaslom mindenkinek. Pofonegyszerű használni, lehet skineket beállítani, több playlistet generálni, és bármilyen weboldalra passzintani. Bármilyen youtube klipet képes lejátszani, így a lehetőségek szinte korlátlanok, és még külön tárhely sem kell hozzá. Ja, és teljesen legális és ingyenes!!! Minimális angoltudás előny, de nem feltétel. A kódot (én a Blogger kódját raktam be) a sablonszerkesztőben, egy egyszerű HTML sidebox segítségével teheted ki az oldalra.

 

Majd igyekszem frissíteni gyakran a listát.

 

Szóval, ha zenét szeretnél a blogodra, akkor mixpod, és nyomj egy köszit kommentbe. 

Címkék: blog zene muzsika zeneblog zene a blogra mixpod blog zene blogra zene

A bejegyzés trackback címe:

https://cimeazvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr171626151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása