Kereskedelem-Idegeskedem!

 2010.01.20. 21:17

El sem hiszem, de már majdnem utolértem magam! Meg is kell ünnepelnem ezt a nagy eseményt, mert ebben a hónapban ilyen még nem volt, magam sem értem, hogyan csináltam!

Gyorsan a lista ami még hátra van, nehogy elfelejtsem:

  1. Fel kell hívnom Snoopyt, hogy a hétvégén igyunk egyet az újévre – igen, még mindig – meg a nemrég elmúlt névnapjára, ugyan is hazamegyek pénteken.
  2. Fel kell hívnom a vizest, hogy WTF van már, utálok tartozni, pláne pénzzel, úgyhogy tolja ide az arcát, ne nekem kelljen már futnom utána, főleg, hogy én akarok neki pénzt adni!
  3. Fel kell seperni és felmosni a konyhában!
  4. Be kell jelentkezni az optikába, mert kellene már a lencse, elég kényelmetlen ez a szemüveg!
  5. Meg kell írnom egy hosszabb eszét az új életemről bütyöknek, mert beszéltem vele tegnap előtt, és megígértem, hogy mindent elmesélek!
  6. Nem ártana a hétvégén venni egy cipőt, mert ez, amit még Netti vett nekem, lassan megadja magát, a sportcipőt meg ilyenkor még nem kellene erőltetni, habár elég jó leárazások vannak most!

Hirtelen ennyi. Tudom, szánalmasan kis dolgok a nyomorult kis életemből, de engem egytől egyig nagyon boldoggá tesz minden előzőleg felsorolt pont. Nem azért mert minden velem kapcsolatos, hanem mert nekem ez most ennyi. Ilyen lapot osztottak le most, majd a következő kör más lesz. Én imádom ezt is. Van egy kis életem, van egy egész tűrhető munkám. Megvan majdnem mindenem, amit szeretnék, élvezem minden napom minden percét a maga kis gondjaival és örömeivel együtt.

Írtam végül Boogienak is. Nem volt nagy fáradtság, szeretek vele beszélni, szeretem, mert jól hallgat, és mert csuda jó emlékeink vannak! Az viszont már az én szegénységi bizonyítványom, hogy ő vette a fáradtságot, és két nap alatt már válaszolt is. Ráadásul olyan hosszú levelet írt, mint még soha. Így egymagamban égett is a fejem önmagam előtt! De önző vagyok, baromi jó volt olvasni! Majd írok megint, összekapom magam kicsit!

A hűtősöket is felhívtam szintén WTF kérdéssel. Mert ugye azóta is a másik frigót használom. Én ezt a nemzeti sajátosságot megint csak nem tudom elfogadni! Mi az, hogy valaki árul valamit a neten, ahol információk milliárdjai cserélnek gazdát tízezred másodpercek alatt, ami nincs is a birtokában. Ez most kb olyan, mintha én itt hirtelen összerántanék egy óra alatt egy webáruháznak csúfolt site-ot, telepmpálnám fasza cuccok képeivel, mindennek adnék egy árat, aztán várnám a csodát. Ha valaki rendel, akkor majd ráérek azon törni a fejem, honnan szerzem be, meg mennyiért. Ok, kicsit csalódott vagyok, de ez csak azért van, mert utálok várni, meg azért mert ezek sumákok!

Nem lehet egy szavam sem, mert korrekt volt a pacák a telefonban. Azt mondta, már a hétvégére várták a cuccot, de sajnos nem jött, de igyekszenek a héten teljesíteni a rendelést. Jó, nem mondom, ez egy teljesen elfogadható hozzáállás. De a büdösrohadtkurvaéletbasszonszájbatemocskosgecifostalicska, mondani én is tudok sok mindent. De nálam a lóvé, neked akarom adni, de eddig nem brillíroztál öcsém, csak a pofádat jártattad! Ilyen hozzáállással hogy a fenébe lehet ma a kereskedelemben megélni? Pláne a neten, ahol az emberek nem érnek rá, és ahol minden pillanatok alatt zajlik. Neten azok vásárolnak, akiknek amúgy sincs idejük, meg utálnak sorban állni a kasszánál, gyűlölik a kurva okos eladókat, akik azt sem tudják 10-ből 8-szor, hogy mit árulnak, marhára nem akarnak három napot elbaszni arra, hogy végigjárják az összes boltot hogy megtalálják amit keresnek a nekik megfelelő áron… és így tovább. Szóval kedves webshop tulajdonosok, üzemeltetők, kereskedők; próbáljatok ennek megfelelően dolgozni, kérlek! Ha nincs valamid, akkor ne rakd ki a netre, főleg jó áron ne, mert biztos hogy lesz érdeklődő egyszer mindenre. De nem mindegy, hogy elégedett vevőid vannak, vagy vevőid, akik ugyan a végén megkapják a cuccot, de örökre blokkolják a weboldalad, nehogy véletlenül még egyszer oda tévedjenek, és ezt minden más netes ismerősüknek is javasolják!

Már megint csak felhúztatok, szégyellhetitek magatok! Remélem a bútorosokkal nem járok így, nálunk már vásároltam egyszer, és tuti jók voltak. Gyorsak, pontosak, kedvesek! Ők január végére ígérték magukat, jövő héten rájuk is kell nézzek, mert még a végén képesek azok is így elkanászodni, mint a hűtősök!

Micsoda világ, kérem szépen! : )

 

Címkék: telefon költözés vásárlás internet idióta bolt lakás webshop bútor vizes hívás

A bejegyzés trackback címe:

https://cimeazvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr371688709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása