Countdown

 2009.12.27. 14:32

Örömmel hallottam és olvastam, hogy lelketekben kis rőzsedalokkal túléltétek az ünnepeket sikeresen. Ezek szerint senki sem pukkadt szét a sok kajától és még tettlegességig sem fajult a családi idill. Aki ismeretlenül tévedt ide, annak szintén grat, te is a survivor csapatot gazdagítod! Amúgy a magyarok tényleg nagy survivor-ok! De erről majd útközben talán.

Először is; a karácsony elment, köszi. Sikerült ismét egy újabb évre megutálnom mindent, aminek édes íze van – köszi a krémest anya – ezen felül pedig hónapokig megint kajára sem tudok nézni. Jó, jó, tudom én, hogy nem kötelező enni egy csomót, de őszintén tegye fel a kezét az, aki karácsonykor is csak csipeget. Látjátok, senki! Ez is a magyar kultúra része, az ünnepi zabálások.

Ajándékok csak módjával mindenkinek, most csomó forrást leköt az új otthon, de nem is ez a fontos, hanem a család. Persze sokan nincsenek még karácsonykor sem otthon, de nem érdekel, nekem ez fontos. Lehetne mondani, hogy éves rendszerességgel már a fa díszítésén összevesznek, de ha jobban belegondolok, én végigröhögöm az ilyeneket, és ettől jó. A költözés sokszor szóba került, kezdem már kicsit unni – nem is kicsit – de beindult a végső visszaszámlálás.

Ma 27-e van, másodikán tervezem a könnyes búcsút. Illetve előtte már minden fenn lesz az új lakásban, csak én hiányzom. Épp ma reggel is felküldtem az ősöket egy kocsi málhával, én már be sem fértem, szóval most itt vagyok. Még 6 nap, ebből 4 munka. Hamar elmegy, mert végig program van. Holnap példának okáért Republic. Jól fog esni kis lazítás, legutóbb még Nettivel, Pepsivel, a focis lánnyal, Ádival meg Snoopyval voltam. De jó is volt, még hallom is a ritmust a fülemben. Most a magentával megyek, tőle is búcsút kell intenem, pedig jól megvoltunk. Sajnálom is kicsit.

Aztán a héten össze kellene röffenteni az ittenieket is egy goodbye Tibcsi partira, bár ezt egyenlőre mérsékelt érdeklődés övezi. Majd gyúrok még rajta. Azt a végső leltárt is meg kell még oldanom a munkahelyen valahogy a héten. Pfejj (köp) de utálom, mármint a leltározást!

A szilveszter akkor végleg összeállni látszik. Indulás reggel – a melót majd intézem – de ne is álmodjatok korai kelésről, ha értitek a képzavart. Több megállóval bevárjuk a többieket – igen, szebbnél szebb egzotikus helyeken -, addig majd kötetlen italfogyasztás. A végcél természetesen a folyópart és a tűzijáték. Előtte-alatta- utána is egy kulturált estét töltünk barátainkkal és kedvenceinkkel, vagyis: GYERE EL TE IS ÉS B*SSZÁL BE MINT ÁLLAT! Én úgy vagyok vele, hogy nem kell elsietni ezt a haza utat, majd másodikán este, akkor meg úgyis csak a tóhoz megyek már.

Akkor összegezzünk:

Republic T-1nap

Leltár (pfejj) T-2nap

Goodbye parti T-3nap

Zárás 2009-2010 T-4nap

Detox és after T-5nap

Brave new world T-6nap

 

Címkék: költözés munka család utazás buli karácsony lakás szilveszter magenta netti

A bejegyzés trackback címe:

https://cimeazvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr51626131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása