Két nehéz nap éjszakája

 2009.12.29. 19:25

Felszálló ágban vannak a dolgok mostanság. Mondom ezt az után, hogy sikerült két páleszt beverni az előbb Maszatnál. Már melegítünk a holnap estére meg ugye a szilveszterre.

Maszat amúgy egy kollégám, vele járok reggelente már majd’ egy éve. Érkezés után cigi-kávé kombó, ez elhalaszthatatlan. Jó fej amúgy, teljesen dinamikus személyiség, habár már idősebb nálam. Jól eldumálunk mindig, csak természetes, hogy holnap estére is beinvitáltam egy pezsgőre, pláne a mai pálinkázás után.

Ma szervezgettem a búcsú bulit. Szóltam a csajoknak, meg Geery-nek – aki persze délután kettőkor még atom másnapos volt. Még egy ember kimaradt, vele nem sikerült összejönni munkaidőben, talán holnap. Bütyökről nem tudok semmit, karácsonykor sem írt, szerintem csak 31-én jön vissza bulizni. Azért felhívom őt is, ha másért nem, legalább elbúcsúzni. Volt, aki kicsit ellenkezett, de a kötsögökre nem vagyok kíváncsi, aki nem akar, nem jön. Majd jó hogy nem könyörögni fogok, igyon már meg velem egy pezsgőt, ja lóf*szt!

Kész van a tetves leltár is. Vért izzadtam mire összenéztem a kicsit sem valós tárgyi eszköz-nyilvántartást a valós helyzettel. Ráment majdnem két napom, de legalább most rendben hagyok itt mindent, nem úgy, ahogy nekem átadták anno. Azért az üv-nek sikerült beszólni, mert aláírtuk az utódommal a kamuselejtezést, meg a leltárt is. Végül is mi voltunk ott, mi láttuk mi van, a selejtezést is mi hoztuk össze. Erre megjegyezte, hogy ez így nem jó, mert az egész bizottságnak szignózni kell. És nekem megint eldurrant az agyam!

Mondom neki, hogy és akkor mi a büdös francnak dolgoztam én itt két napig, ha ők is benn vannak? Ők hol a nyüves p*csába voltak addig? 6 ember van benn, ebből egy én vagyok. Most akkor az milyen már, hogy én megcsinálok mindent ezzel  a szerencsétlen kölökkel, ők meg vakarják a f*szukat? Nem az aláírásról van szó, de ez már elvi kérdés, és becsületbeli ügy. Vágom, hogy nem értenek hozzá, de akkor legalább álljanak oda, szívjanak ők is, ne csak én megint. De lesz*rtam, végül újra nyomtattam, aztán ez legyen a legnagyobb örömük az életben. A slusszpoén, hogy a selejtezési bizottságban benne sem vagyok. Király, hogy idén kétszer is egyedül kellett csinálnom, mert akkor is tettek rá magasról mind! De végül megvan azért, tehát pozitívan zárult az ügy. A fennmaradó két napban dolgom már nincs, a 31-ét úgy lehúzom mint a klotyót. Nem fogok még aznap is délután négyig ott szopni!

Snoopy-val is sikerült tegnap beszélni. Kérdezte mi lesz a szilveszterrel? Mondom én már elígérkeztem, tök jó, hogy időben szóltál. Azzal mentette ki magát, hogy csak aznap derült ki a beosztása. Bullshit. Eddig mindig tudta már hetekkel előtte. Na végül is nem számít, nem haragszom rá. Mondta, hogy ők valami retro buliba mennek, mert vidékre nem akarnak, ugyanis elsején reggel nyolcra mennie kell megint gályázni. Kérdezte nincs e kedvem, de hülye lennék kihagyni a betervezett happeninget. Búcsúzni is csak január közepén tudunk, mert addig melózik, én meg már másodikán lelépek. Hát majd legközelebb.

A hűtővel is megjártam amúgy. Felhívtam az üzletet, de számítottam rá, hogy majd csak januárban tudnak szállítani. Láttam egy másikban pont azt, ami nekem kell, de az meg megint vagy 100km-re van. Ha kifizetem a szállítást, már nem éri meg, és még akkor az időpont is kérdéses, mert nekem a napközben nem jó. Majd még megálmodom. Jótanács: sose költözz két ünnep között, mert a boltok zárva, venni nem tudsz semmit, a szállítók nem dolgoznak! Gondold át!

A tegnapi este amúgy mesésen telt. Jó volt a buli is, a társaság is. Kicsit alapoztunk, hideg sem volt, a zenekar is jól játszott. Hazafelé sem volt csend a kocsiban, az a halálom amúgy is. Mikor a többiek elmentek, felhoztam a témát és megdumáltunk mindent a magentával. Nem volt necces, tudta ő is mi az ábra. Én megyek pár nap múlva, ő marad. Azért még ott voltam nála éjjel... utoljára. Komolyan, kezdtem már megkedvelni. Persze most hülyéskedek, kedveltem mindvégig, csak most így alakult. Nem is gondoltunk másra még az elején sem. Hiába, ilyen az élet, és csodaszép! Vigyázz magadra kis magenta, tudom, hogy tudod, amit tudok, szóval csak annyi; színezd újra, ahogy megbeszéltük! ;-)

Címkék: költözés munka vásárlás utazás koncert alkohol buli autó pálinka leltár szilveszter tetvek magenta vezető geery bütyök

A bejegyzés trackback címe:

https://cimeazvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr771631070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása