Argentin tangó - =SUM(2009)

 2010.01.01. 22:27

Minek után szilveszter éjjelén sem világítottam lángoló erkölcsi tűzoszlopként, ideje év végi összesítést készíteni. Az elmúlt egy év summázása következik, sorrend és teljesség nélkül.

  • Nem indult jól az év. Nem sikerült a szilveszter, ha jól rémlik otthon töltöttük, de az lehet, hogy egy másik év volt. Basszus, le kellene állnom, mert elveszítem azt a kevés megmaradt eszem is!

 

  • Munkát kaptam a városban, nagy reményekkel és tervekkel indultam neki 2009-nek. Sajnos, ennek is köszönhetően folytattuk az ingázást Nettivel. De jó nagy marhák voltunk!

 

  • Életem legszebb születésnapját kaptam ajándékba, meglepetés tortával. Köszönöm!

 

  • Teltek a hónapok, és vége lett a továbbképzésnek. Sikeresen vettem a vizsgát csont nélkül, a második szakdolgozatot is befogadták javítás nélkül, elsőre.

 

  • A munka kezdett egyre gázabb lenni, már kicsit sem élveztem, de jól összehaverkodtunk Geery-vel és Esztivel (bütyökkel) ment a Stream egész nap az irodában a Cappuchino-val meg a cigivel.

 

  • Hosszú évek óta a legcsodásabb nyaralás, barátokkal és az eggyel, aki mindent visz. A legjobb csapat vagytok srácok, imádlak benneteket, és köszönöm, hogy átélhettem veletek ezt a 10 napot. Sosem felejtem el a koktélos társasjáték partit, és az MK-t, vagyis a merőkanál Bacardit. Az éjjeli fürdőzést és azt a kedd éjszakát.

 

  • Kezdtek kicsúszni a dolgok a lábam alól. A munkában és a magánéletben egyaránt. A főnök lépett, a cég kezdett pénznyelővé válni, a kapcsolat pedig a stressz miatt megfeneklett.

 

  • Netti új életet akart kezdeni, teljesen jogosan. Elcsesztük! A távolság, a stressz, a család, az idő vasfoga és a kilátástalanság gyilkos kombináció akkor, ha a célok bár ugyanazok, mégsem egyazon úton akarjuk elérni azokat.

 

  • Nem volt már visszaút. Beindult a gépezet és elkezdődött a tánc. A kék világ és a kávézó újra színre lép.

 

  • Megpályáztam az új állást, mert besokalltam a cégnél, és mert már a szerelem nélkül nem volt vesztenivalóm. A barátok évekkel ezelőtt elmentek, mielőtt én még visszajöttem a városba. Nincs itt senkim, csak kényszerből maradtam, vártam a csodát, miközben az orrom előtt volt mindvégig.

 

  • Felvettek, de már nem volt meg az a plusz, amiért ez eufórikus lett volna.

 

  • Beindult a gépezet. Lakás, bútor, vásárlás, ügyintézés… pfff, kivagyok teljesen.

 

  • Szilveszter éjjel, amindenit…

 

  • Új év, új élet, új lakás, új emberek, új munka, új lehetőség, új én

 

Üdvözlet 2010-ből

 

Címkék: költözés vásárlás búcsú ajándék lakás szilveszter nosztalgia állás kávézó vége kék eszti köszönöm netti az egy aki mindent visz titkos világ kék világ kék zóna geery bütyök

A bejegyzés trackback címe:

https://cimeazvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr901638230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása