Tud e bármi, szebbet adni...

 2009.12.24. 19:08

Nagyon boldogot mindenkinek! Ha már a hó nem jött össze, a ti nagy bánatotokra és az én nagy örömömre, legalább ez a minimum amit adhatok, hogy írok pár sort.

Nem leszek hosszú, nyugi, tényleg! Szeretnék megköszönni nektek mindent kedves ismerősök és a blogot ismeretlenül olvasók. Tudom, hogy az idei karácsony mindannyiunk számára finoman szólva sem egy matyó hímzés, de ne csüggedjetek, szilveszterre behozunk mindent. Én már írom a listát! :)

Jópofa ajándéknak szántam a képet, de rájöttem, hogy elő kell venni a szebbik énem, legalább ilyenkor, főképp a tegnapi bejegyzés után. Szóval, köszönöm hogy vagytok nekem, köszönöm hogy kitartotok mellettem minden helyzetben, és úgy egyáltalán. A legnagyobb ajándék nekem Ti vagytok, és többet nem is kívánhatnék.

Szétküldtem már pár üzenetet, most még felhívom a magentát, Snoopy-t, meg a kékjeimet, tehát ti is beleestek a szórásba. Ha nemsokára csörög a telefon, én leszek az, semmi pánik! Ígérem jó leszek majd egyszer én is, a mikulás sem virgácsot hozott, úgyhogy van remény!

Kívánok mindenkinek sok-sok szép ajándékot, de még inkább szüntelen szeretetet, töltsétek boldogan az ünnepeket. Pár nap és újra együtt, addig is ölellek benneteket.

 

Címkék: család karácsony ajándék kék magenta matyó hímzés kék világ

A bejegyzés trackback címe:

https://cimeazvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr621621200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása